38

نسخه دکتر خیراندیش برای درمان زخم دیابت

  • کد خبر : 720
  • 07 ژوئن 2022 - 19:33
نسخه دکتر خیراندیش برای درمان زخم دیابت
اگر شما به بیماری دیابت مبتلا هستید، احتمال آنکه زخم‌ها یا جراحت‌هایی که به آن زخم‌های دیابتی گفته می‌شود در پای شما به وجود بیاید، افزایش پیدا می‌کند. زخم پای دیابتی یکی از علل شایع برای بستری شدن بیماران دیابتی در بیمارستان است.

درمان زخم دیابت

توضیح: بیماران دیابتی را جراحی نمی کنند چون موقع جراحی خون آنها بخاطر کمی صفرا بند نمی آید اول باید صفرا اضافه بکنند بعد جراحی کنند.

طب کلاسیک می گوید ما که نمی توانیم به عضو عفونت کرده خون برسانیم آن عضو را به خون می رسانیم لذا عضو را قطع می کنند.

در فرد دیابتی اگر بخواهیم صفرا را به عضلات برسانیم مانعی وجود دارد به نام سودا که از زانو تا مچ پا سرد شده و با ماده انسدادی بسته شده است و نمی تواند حرکت کند؛ لذا اول میاییم با سرکه و مواد شوینده باز می کنیم (در طب کلاسیک با انسولین شیمیایی باز می کنند) اگر سرکه را با عسل همراه کنیم، زود باز می کند(همان ترکیب سرکنگبین) حتی میتوانیم جای زخم را با سرکه بشوییم و این کار باعث باز شدن می شود.
ماساژ اطراف زخم هم با روغن های گرم باعث ایجاد صفرا و باز شدن عروق خونی می شود؛ اول پا را لمس می کنیم، آنجایی که سرد باشد یعنی گرفتگی تا آنجاست و آنجایی که گرم باشد یعنی تا آنجا خون در جریان است. که می خواهیم شتاب بهبودی را سرعت ببخشیم، اول از جای گرم پا، زالو میاندازیم (۵ یا ۶ عدد هرهفته به اندازه یک وجب از جای گرم پا، تا زمان عروق کلا باز شود) چون خون از بالا به پایین می آید. زالو یک تزریق داد مکش (خون آلوده را می مکد و مجرا را باز می کند. اگر عفونت از پا تا زانو را گرفته باشد با یک مکنده عفونت، عفونت را بیرون می کشیم و آن نمک است و باعا مخلوط میکنیم (پنج واحد عسل + دو واحد نمک) و روی زخم می گذاریم (هر ۱۲ تا به ساعت عوض می کنیم)؛ نمک با عسل سوزش را کمتر می کند. روز اول تا زانو سوزش دارد و روز دوم، کمتر از آن می سوزد و روز سوم، سوزش تمام می شود، سوزش زخم موقع مصرف این ترکیب، یعنی وجود عفونت و عفونت از بلغم می آید و این زخم هم سرد است؛ پس زخم سرد یعنی زخم عفونی و بودار، و نمک هم ضد بلغم است.

تا زمانی که عفونت وجود دارد داروی بالا را باید استفاده کرد و اگر سوزش و عفونت برطرف شد و بخواهیم به درمان کمک کنیم از ترکیب: روغن زیتون (۲ واحد) + عسله واحد) روی زخم می مالیم. (هر ۱۲ تا ۲۶ ساعت عوض می کنیم. بهترین ترمیم کننده زخم، روغن زیتون و عسل است. چون در این دو صفرا وجود دارد. و نمک، هم صفرا اضافه می کند و هم عفونت را به بیرون می کشد.

این زخم ۱۰ روزه الی یک ماهه ترمیم می شود، بستگی به میزان صفرا در خون بیمار دارد. و رنگ زخم از طوسی به قرمز تغییر پیدا می کند؛ یعنی صفرا به پا می رسد. در اینجا ما صفرا را از خارج و داخل به زخم رسانده ایم (عسل).

لینک کوتاه : http://attarmags.com/?p=720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در حال بارگیری کپچا پلاس ...

در حال بارگیری کپچا پلاس ...